Samenvatting recente uitkeringen

Jaarlijks

Een donatie aan het UAF.

Donaties 2015

Studente kreeg een eenmalige uitkering ten laste van de Pols-Persson Stichting. Deze bijdrage zal worden gebruikt voor het voltooien van de opleiding aan het  Stedelijk Gymnasium in Schiedam.

Donaties 2014

Twee studenten kregen een eenmalige uitkering ten laste van de Pols-Persson Stichting. Deze bijdragen worden gebruikt:

- voor een opleiding aan het Gymnasium in Jana Pawla (Polen) en

- voor een deel van de kosten te dekken verbonden aan een opleiding

aan de Hogere Hotelschool in Den Haag.

Donatie 2013

Studente kreeg een eenmalige uitkering ten laste van de Pols-Persson Stichting. Deze bijdrage wordt gebruikt voor een promotieonderzoek in het vak culturele muziekwetenschappen aan de Georg August Universiteit in Göttingen.

Donatie 2011 en 2012

Studente kreeg een eenmalige uitkering ten laste van de Pols-Persson Stichting. Deze bijdrage werd gebruikt voor een  MA studie in de maritieme archeologie aan de University of Southern Denmark, campus Esbjerg.

Donatie 2010

Aan de Stichting Positio Emissie Mammografie werd een eenmalige uitkering t.b.v. apparatuur Erasmus medisch centrum Daniel den Hoed kliniek verleend.

Leren is bouwen aan je toekomst